tisdag 6 mars 2012

Knasiga skoltider!

Härligt! Ingen skola idag! Underbart! Och på Torsdag har vi Friluftsdag! Vilken bra vecka! Båda mina långa skoldagar är borta och jag kommer inte att ha en enda idrottslektion på hela veckan! Nästa vecka ska alla tjejer i min klass på pryo! Så då blir det ingen skola då heller. Jag ska vara hos pappa, fast från början tänkte jag vara hos mamma men hon bröt benet. När hon hackade bort is från våran gång hemma. Otroligt! Hon gör samma sak varje år, men i år fick hon tydligen inte göra det så jag hamnade hos pappa istället.

Några LOL stills






Vill så gärna se den! Men det är inte ens säkert om den kommer att visas på bio i Sverige! Hoppas att den gör det!

Igår skrev jag om massa som Robert Pattinson och några filmer han var med i vann. Och idag såg jag att han inte var den enda som vann utan Kristen Stewart var också en av de som vann!
Hon vann titeln Girl of the year!