onsdag 2 maj 2012

Glest med uppdatering!

Sorry! Jag har inte tänkt på att överhuvudtaget blogga på hela helgen! Okej, ska se.  I lördags, hmm. Nä jag kommer inte ihåg vad jag gjorde i lördags. Men i söndags... Okej, i Måndags (valborg) var jag i alla fall och shoppade med Becca. Hur kul som helst. Jag köpte en klänning några smycken och något mer. Becca ville följa med mig hem och spela brännboll, som området gör varje valborg. Då fick vi även med oss Hanna. Sedan sov Becca över hos mig. På kvällen gick vi (jag, Becca och brosan) ut och spelade lite fotboll och kom inte in försen halv elva, tror jag.
Ett fint träd utan för fyren i Kungsbacka.
Becca när jag, Hanna och Becca var ute och gick efter brännbollen.
En bild jag tog igår när jag och Hanna var ute och gick. Tyvärr hade Becca redan åkt hem då :(

Ska blogga oftare, kan inte bara strunta i det så. Men det var så varmt och skönt i helgen att det nästan inte var klokt. Termometern stod på ÖVER 20 grader! Jätte skönt.