onsdag 20 juni 2012

Cykling!

Idag, jo faktiskt jag har gjort något. Mormor kom idag så vi (jag, Rasmus och mormor) cyklade ner till Gottskär och åt glass, Mums! Så såg jag ju hela BD 2 trailern för första gången också! Den var sjukt bra och jag längtar så himla mycket! Varför just i november? Det kunde varit typ juni eller juli! Men okej, med lite efterlängtad film så kanske november inte blir så lång och tråkig. November ligger så dumt till så det enda man vill när den kommit är att den ska vara över. För att sen kommer December och då är det Julafton, nyårsafton och Jullov! Nepp, ska sluta babbla nu!
Lägger upp en stillbild från Trailern, jag la upp den igår men jag gillar den. Plus att jag inte tog några bilder när vi var och cyklade. Jag hade till och med med mig mobilen! Nästa gång kanske!