torsdag 8 november 2012

Hänt idag och hand tatto!

När vi slutat tänkte vi (Jag, becca och Matilda) gå ner via iseråsskolan. Bara för att Matilda skulle till en kompis som bor där i närheten och hon ville inte gå ensam så jag och Becca följde med henne. Strax efter att Matilda hade svängt av för att komma till sin kompis kommer ett av barnen från den klass jag var hos när jag praoade (vi står precis utanför skolan så hon hade sett mig) så jag fick en kram av henne, men sen var jag och Becca tvungna att gå vidare. Tyvärr missade Becca sin buss precis, vilket betydde att jag hade ungefär 3 minuter på mig innan min buss kom. Vi fick gå rätt snabbt när vi såg att min buss var på väg, men jag hann i alla fall med den. Sen var det bara att promenera hem. :P
Hand tatueringar! Haha, Becca tycker det är kul att måla på sig själv och andra. Som ni kanske ser blir bilderna sjukt bra!