fredag 17 maj 2013

På tal om ingenting

Eftersom det var studiedag idag åkte jag och Becca in till Kungsbacka. Ja, vi hade tänkt åka när vi vaknade, så Becca skulle messa mig när hon vakna. Vi räknade med att det skulle bli typ 11-12 någonstans eftersom det är då vi vaknar. Halv ett tror jag att jag tröttnade och messade henne, hon svarade efter ett tag. Sen somnade hon om och tillslut åkte vi med bussen 15.04 in till Kungsbacka. Vi var där inne, gjorde egentligen ingenting, satt på en sten gris och käkade chips. Becca hade konst också, så vi var där sen satt vi utanför en stund tillsammans med två andra tjejer från skolan.

Juste, en grej till. Inte bara det att vi var lediga idag. Det var även 29 grader ute! Hur skönt som helst, nästan lite för varmt, men det blåste lite så det var ändå skönt!

På tal om ingenting, igår var jag med mamma på stranden. Jätte mysigt!
Large