måndag 10 juni 2013

Kan det bli bättre?

En härlig göra ingenting dag idag! Inte minst i skolan! 
Det första vi gjorde var att ha mentorstid men då bara i typ 15 minuter eftersom vi skulle spela brännboll. Man gör det varje år, cirka 4 elever från varje klass bildar ett lag som spelar mot frivilliga lärare. ELEVERNA VANN!
På grund av brännbollen missade vi stora delar av matten men vår lärare samlade bara in böckerna så fick vi gå igen, på tal om det. Så lämnade jag inte in min bok eftersom jag inte kan hitta den, men jag tror att Becca har den. Det är bara att hoppas!
Sen på Svenskan hade vår lärare med sig glass så det satt vi och åt samtidigt som vi lekte lite lekar. Tjejerna mot killarna men det var ingen som räknade poäng så tillslut hade vi runt 350 poäng ungefär. Inte riktigt rätt, men jag tror ända att tjejerna vann!
Lunch!
På NO:n jobbade vi faktiskt, eller ja. Nästan i alla fall, vi presenterade bara projekten vi höll på med. Det var ungefär det. 
På Spanskan skulle vi se på film, men Jorge (vår lärare) sa att om filmen stannade 3 gånger skulle vi få gå tidigare. Gissa om den gjorde det? JA! Då satte sig vi (bara jag och Laura eftersom det bara är vi som är i den gruppen) i GreenRoom (ett rastrum kan man säga) och väntade på att nästa lektion skulle börja. 
Och tillslut, Engelska. Återigen skulle vi lämna in böckerna, sen fick vi se resultaten på nationella proven och även se hemkunskaps provet vi gjorde för ett antal veckor sedan. Sen var det bara att plocka ihop och gå till bussen!
Jag hann till den vanliga skolbussen så jag slapp ta kommunal!
Large