söndag 11 maj 2014

Eurovision song contest

Jaha, då var eurovision avslutad och som vinnare står Österrike med sitt bidrag Rise Like A Phoenix. Hon var inte en av mina favoriter, men uppenbarligen tyckte resten av de röstande det. För hon vann och mina favoriter kom inte alls nära att vinna.
Sanna kom i alla fall trea! Det tycker jag att hon förtjänade gott och väl, enligt mig ännu högre.
Mina favoriter var:
Finland
England
Grekland var helt okej också

Men Frankrike, ja jag vet inte vad jag ska säga. Jag är helt mållös!
Bara OMG! Allt är bara, nej jag vet inte! Helt galet! Kläderna, låten, dansen allt är bara så..... hysteriskt galet att jag vet inte vad!

Jag måste bara lägga upp Sannas bidrag också! 
Hon är en väldigt duktig sångerska och jag tycker att hennes låt är helt klart bättre än Robin Stjernbergs låt, men även Loreens låt Euphoria som vann hela alltet för två år sen. Hon skulle ha kommit på en bättre placering!