fredag 9 januari 2015

Jullovet del 2

Okej, nu kommer resten av jullovet!
I måndags fyllde pappa år så vi var ute och åt tillsammans mer några kompisar på en ganska ny öppnad resturang i kungsbacka. NOBA är en restaurang som är nordiskt inspirerad om jag har förstått rätt.
Jag åt det vegetariska alternativet. Potatis stomp med ugnsbakade grönsaker och någon vit sås liknande sak.
Det var väldigt gott!
I söndags var jag med min kompis Becca hemma hos henne men även på kungsmässan och på onsdagen var jag med min andra Becca kompis även då inne i kungsbacka. 
Igår var det första dagen i skolan efter jullovet och redan då fick vi en uppgift som ska vara klar på måndag redan. Jätteroligt.... Det var nog faktiskt allt, i alla fall allt jag kommer på! Idag vet ni hur jag haft det!
Jag måste bara säga att all snön som kommit under dagen är nu helt borta och för tillfället ösregnar det!