tisdag 16 juni 2015

Sommarlovet har börjat

Nu är det sommarlov på riktigt! Det är 22 grader ute och jag ligger nere på gräsmattan läser en bok tillsammans med alla småkryp.
Boken heter Den femte systern och det ska vara någon slags kombination av skräck och fantasy. Nu när jag läst snart 8 kapitel i boken tror jag att jag börjar förstå vad den handlar om. Man kan säga att man får läsa i tre perspektiv i boken, vilket var väldigt förvirrande i början men börjar klarna nu när även huvudpersonen börjar förstå vad som händer runt omkring henne. 
Jag tycker i alla fall att den verkar bra.
Jag har gått upp för att äta lunch men ska snart gå ner och fortsätta läsa bland alla småkrypen. 
Lunch! En smoothie med smak av exotiska frukter❤️ en fryst låda man kan köpa i affären, huvudsaken är ändå att den är god!