lördag 8 augusti 2015

Liseberg

Som så många andra gånger glömde jag av att skriva här på bloggen om att jag var på Liseberg igår. Ja, ni vet hur det är. Gör man det inte direkt så blir det helt enkelt inte av!
I alla fall, som jag sa var jag inne på Liseberg igår. Inte för att åka eller nåt utan för att gå och kolla på Carl Einar Häckner
Han är en allmänt konstigt, men väldigt rolig trollkarl som varje år ställer upp med en varieté på Liseberg och vi är inne varje år. Jag tyckte att han ovanligt bra i år, mormor tyckte tvärtom, han är i alla fall rolig.
Några av oss, ja tjejerna faktiskt, gick upp till Ben&Jerry's och åt glass. Baked Alaska och Cookie Dough, som vanligt.❤️❤️❤️
Jag tog även ett foto från parkeringen där vi hade parkerat bilen för att det va då coolt.
En mobilkamera kan inte riktigt göra det rättvist men ni ser i alla fall på ett ungefär hur det lös.