tisdag 6 oktober 2015

Dockteater

Jag skrev aldrig om det här igår så jag tänkte att jag i alla fall skulle lägga upp en bild. 
Som jag nämnde förra veckan så höll vi på att göra gipsfigurer i måndags och igår gjorde vi klart dom! 
De två längst till höger är mina och ska vara ett par "onda" tvillingar i våran lilla dockteater. Sen har vi även (från höger) vår snälla och hjälpsamma snögubbe som för övrigt lever på helt fel årstid med tanke på att de är ute på en morotsjakt i berättelsen. Nästa i alla fall är Flickan, ett väldigt fantasifullt namn men vad ska man göra? Tillsist har vi våran huvudperson, kanin! Också ett väldigt fantasifullt namn. Med närmare eftertanke har ingen särskilt fantasifulla namn, faktum är till och med så att mina onda tvillingar inte ens har några namn! Hemska vi är!