onsdag 6 januari 2016

Spectre

Pappa hade på sin födelsedag bestämt sig för att han ville äta ute och se en film på bio. Pappa fyllde år igår, eller cirka 2 timmar sen beroende på hur man räknar.
Vi såg i alla fall den senaste Bond filmen Spectre på bio. Innan det satt vi även på Tullen 8:2 och åt middag. 
Jag tyckte att filmen var bra och det hände mycket genom hela filmen. Jag är egentligen inget bond fan och har därför endast sett de filmer där Daniel Craig är James Bond. Efter att ha sett den här på bio, vilket jag inte gjort på de tidigare, har jag bestämt mig för att det är en bio film ingen hemma film. Man ska se Bond på en stor skärm med bra högtalare och förutom ljusen från skärmen ska det vara mörkt. Jag antar att de flesta action filmer blir bättre på bio och när jag tänker efter blir alla filmer bättre på bio, men action lite extra mycket.