onsdag 5 oktober 2011

Haha!

Asså, det är så skojigt! Jag och Hanna gömde ju min brors cykel igår och idag så hittade han den men han trodde inte det var jag! Dessutom så har han tappat nycklarna till cykeln så han kan inte cykla iväg med den! En enorm tabbe!
    En annan sak var att jag var med Hanna inne på Kungsmässan, det är väl inte super kul där men det duger om man inte kommer längre. Jag köpte en as snygg ring! Jag mamma och min bror åt sedan på MC Donalds, det finns betydligt mycket godare mat på andra ställen, men vi åt där iallafall och sedan skulle jag dansa, vi gjorde typ några as skumma dans steg som jag överhuvudtaget inte hängde med på men som vanligt stod jag längst bak så det var inte så jobbigt att göra fel! Men gud va snurrig jag var efter alla snurra vi gjorde. Måste göra engelska läxan nu innan mamma får spader på mig! :)