måndag 31 oktober 2011

Några bra!!!

Haha mest för att det är skoj och man måste göra något för att ljusa upp hösten lite!!!! så har jag samlat på mig några roliga skämt!!!
        Det var en gång tre utomjordingar som kom till jorden. De kunde inte prata svenska, men den ene gick alltid på restaurang så den lärde sig säga " med gaffel och kniv". Den andre gick alltid fotbollsmatcher så den lärde sig säga "Jaaaa!". Den tredje gick alltid på kalas så den lärde sig säga "Hurra, hurra, hurra!". En dag gick alla på restaurang, och då låg det en död man under bordet. Då kom en polis och sa:
-Är det ni som dödat denna mannen?
Då sa den ene:
-Jaaaa!
Den andre sa:
-Med kniv och gaffel!
Och den tredje sa:
-Hurra, hurra, hurra!!!

Och så har jag en till!!!!
-Vad är vampyrernas favoritmat?
-Blodpudding!
-Vad är vampyrernas favoritdjur?
-Blodigel!
-Vad har vampyrerna i kaffet?
-Blodsocker!

Ja och så den bästa sist!!!

Tjejen:Hej!
Killen:Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen:Vill du att jag ska gå?
Killen:Nej, vad har du fått det i från? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen:Älskar du mig?
Killen:Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen:Har du bedragit mig någon gång?
Killen:Nej aldrig, varför frågar du ens?
Tjejen:Vill di kyssa mig?
Killen:Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen:Skulle du någonsin slå mig?
Killen:Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen:Kan jag lita på dig?
Killen:Ja, älskling...
Tjejen:Älskling...

Den var väl inte så bra men om du läser den baklänges kommer det hända grejor!!!