lördag 29 december 2012

Lördag... redan?!

Då va det lördag. Över en vecka har gått sen skolan sluta, egentligen ganska skönt.... eller vänta. Sjukt skönt. Man behöver inte gå upp så tidigt på morgonen! Man får sova tills mamma kommer in och väcker en, men ändå. Det är helt klart mycket längre än att gå upp klockan sex, eller sju som det är på sovmorgnarna. 
Nu var det inte det jag skulle skriva om, jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva. Har nästan precis vaknat, nej vaken har jag varit sen nio i morse men jag har gått upp nu. Jag ska till kungsmässan lite senare för att byta julklappar. Jag fick nämligen två stycken Snow white and The Huntsman. En av mamma och en av pappa, var det något mera? Ja, en One direction skiva också men jag tror inte det var något mera. Sims 3 prylpaketen jag fick som jag redan hade är redan bytta så jag fick Lyx & design och Sovrum & Badrum

 
                                                Discshop.se                                                                                      Coolshop.com