fredag 8 mars 2013

Let me explain...

Det har varit dålig bloggning både igår och i förrgår, men jag har förklaringar! För det första på Onsdag är det alltid dålig uppdatering eftersom jag dansar. Jag är bara hemma en dryga timme innan jag åker igen. Sen när jag kommer hem ska vi äta och kolla på Grey's Anatomy och sedan direkt på kolla Body of Proof.
Har inte sett så mycket av programmen innan, så jag vet inte riktigt alla personerna. Men han som är längst ner till höger har i alla fall dött i en flygplans krasch. Sen är det några jag inte riktigt vet vilka de är.
Det var faktiskt svårt att hitta en bild på Body of Proof det är så många som är borta och ersatta med andra. De har bytt polisstyrka och en av killarna har dött... Men det här är i alla fall en aktuell bild.

Sen i torsdags (igår) hade jag mycket läxor och ett prov så jag hann helt enkelt inte med att uppdatera mer än det inlägget.