fredag 19 april 2013

Utelåst!

Ja, jag vet att det inte blev uppdaterat särskilt mycket igår och för den delen inte idag heller. Och jag är ledsen för det.
Men jag ska berätta en grej, jag eller rättare sagt jag och några klasskompisar blev utelåsta från skolan. Vi slutar jätte sent på fredag, fem i fyra, och vi är väldigt ensamma på skolan då nästan alla andra gått hem redan. I alla fall, sista lektionen är musik och vi ska spela en låt i en grupp. Jag och fyra andra från min klass. Eftersom det blir totalt fyra grupper så placerade vår lärare oss på ett annat ställe utanför huvudbyggnaden. Så när vi skulle gå tillbaka till musiksalen var dörren låst så vi testade huvudingången också. Gissa om den var låst?! Det var sjukt kallt att stå ute i bara linne, så vi fråga en rektor om hon kunde låsa upp för oss(de stod och prata på parkeringen). Då sa hon att de låste eftersom de ändå skulle gå hem, kul att vi var kvar då! Sen var det bara att skynda sig upp till bussen!
Gammal nyckel