torsdag 24 oktober 2013

Battle scars

Battle scars by Lupe Fiasco & Guy Sebastian
Vill ni veta varför jag blev  sur i morse?! Jo, jag stod och väntade på bussen. Hmm, redan här börjar man ana vart jag är på väg! Det var kallt och bussen var sen, som vanligt, men äntligen så kommer bussen! Först tänder den helljuset och sedan halvljus, då tänker jag ju att då har bussen har i alla fall sett mig. Sedan tänder han helljuset igen, för att sedan byta till halvljus. Nu började jag undra: vad håller han på med? Sen drog bussen förbi och kvar stod jag... Haha, jag hatar bussar!
Som tur är så går det ju en buss på andra sidan också som bara går tio minuter efter min. Så jag gick över vägen och tog den, himla tur att den bussen i alla fall såg mig annars hade jag nog exploderat! Och jag kom inte så sent, bara någon minut och lektionen hade inte ens börjat ännu!