tisdag 10 juni 2014

Sista veckan

I morse när jag satt på bussen såg jag den här skylten.
(det står Presenter Till fröknarna!)
Japp, det är den tiden på året! Inför sommarlovet! Det är skolavslutning nu på fredag och idag hade jag min sista riktiga skoldag! Fast jag kan inte kalla den här dagen för skoldag heller direkt. Jag var i skolan i cirka en halv timme! Egentligen hur onödigt var det inte! Det tog längre tid att komma till skolan än att vara i skolan!
Just det ja! Jag började berätta om vad som händer i veckan! Imorgon ska vi hitta på något kul, jag vet faktiskt inte riktigt vad. Mina lärare håller det hemligt! Men vi skulle ha kläder och skor så att vi kunde gå ute och så skulle vi ha med oss laddade mobiler. Jag menar vem går till skolan utan batteri på sin mobil?!?
Sen på  torsdag så är vi lediga!!!
Och på fredag som jag skrev lite längre upp sluta vi skolan! Det är så nära till sommarlov nu!