tisdag 17 juni 2014

Sommarlovet 2014

Nu har det gått två dagar på sommarlovet 2014. 
Igår spelade jag Sims 3 i princip hela dagen. Det var igång på datorn hela dagen, men jag gick därifrån ibland. Jag fick, som jag kanske inte har berättat, två stycken Sims 3 spel i födelsedagen. In I Framtiden och Övernaturligt. Det innebär att jag har alla Sims 3 spel som finns, vilket är både bra och dåligt. I alla fall, det var alltså det jag höll på med igår.
Idag så är mormor här och jag har varit hos tandläkaren för att min tandställning har gått sönder...igen. Jag ska även dit om en vecka igen för att spänna den. Annars har jag nog inte gjort något mer, jag läst lite i min bok.
Jag vet inte om jag har sagt det, men jag har ju börjat läsa Twilight böckerna igen! Jag har redan läst ut första och kommit en bit in i andra. Tyvärr så är, tycker jag, när jag hör din röst (New Moon) lite seg. Antagligen för att jag väntar på att Edward ska komma tillbaka, man saknar honom så mycket när han är bort. För er som har läst böckerna så har jag kommit så långt att hon har lämnat zombiefasen och håller på att laga motorcyklar med Jacob.
Medan vi smög tillbaka till det provisoriska garaget tänkte jag på vilken tur jag haft. Bara en tonårskille skulle gå med på det här - att gå bakom ryggen på våra föräldrar för att reparera farliga fordon med hjälp av pengar avsedda till utbildning. Han såg inget fel i den bilden. Jacob var en gudagåva.
Untitled