fredag 5 december 2014

Ledighet

Trots att jag var ledig idag bestämde jag mig för att i alla fall gå på första lektionen.  Jag har webbutveckling på morgon och jag har missat många lektioner samt att jag arbetar tillsammans med två kompisar på en gemensam uppgift.
I efter hand skulle jag kanske ha stannat hemma i alla fall. För att gissa vad? Självklart var lektionen inställd! Alltid när man vill ha lektion så ska den vara inställd!
Aja, jag satt med Erica och spelade mobilspel samt lyssnade på musik. Helt kasst var det trots allt inte!
Jag kanske ska säga varför jag är ledig  också? Ja, jag ska åka. Nej, låt mig rätta mig. Just nu sitter jag i bilen på väg ner till Helsingborg. Vi ska gå på julmarknad och åka över till Danmark vet jag. Jag kommer hem någon gång på söndagen. Då måste jag göra klart en uppgift i svenska eftersom jag inte orkade göra den igår, men annars så låter det som om det kommer bli en bra helg.