onsdag 31 december 2014

Nyårs morgonen

Jag var uppe tidigt i morse för att jag och mamma skulle gå på en så kallad Nyårsmix. Det är SköönaTider som varje år anordnar ett två timmars träningspass på nyårs morgonen. Jag var även med förra året och mamma har varit med åtminstone ett år innan mig. Det är en mix med fyra olika träningspass. Spinning, pump, zumba och crossfit. Man går runt på de olika ställena som "stationer" och tränar cirka 20-30 minuter på varje. Zumban (som jag tycker är roligast och som jag går på vanligtvis tre gånger i veckan) hade jag som tredje station min sista station var cross-fit. Efter att jag först kört spinning, sedan pump och zumba var det dags för crossfit. Värsting stationen enligt mig, men jag överlevde. När vi var klara fick man ta lite cider och frukt och lite annat ätbart innan man åkte hem. 
När jag kom hem satte jag mig ner för att sätta på lösnaglarna (eller allra först duschade jag). Jag har använt lösnaglar förut men den här gången var det så kallad press-on lösnaglar No Glue Needed jag körde med. Det var enkelt och det gick snabbt! Däremot gillar jag bättre Depend och deras lösnaglar. Det är enklare att hitta en lösnageln som passar.
Det här är i alla fall de lösnaglarna jag använde nu. (Det går mycket fortare att sätta på lösnaglar än att hålla på och måla dom, så det är i alla fall ett plus de här gick om möjligt ännu fortare!)
De här är några lösnaglar som jag har tyckt om.
De blå med "tiger" mönster på fast rosa använda jag nog förra nyår tror jag eller det skulle kunna vara året innan det. Jag har i alla fall använt de på en nyår antingen förra eller förr förra året.
Fortfarande Depend men lite "glamorösare" lösnaglar.