tisdag 17 februari 2015

Teen Wolf

Efter att jag märkt att jag hade försovit mig i morse insåg jag också att jag inte skulle hinna till skolan innan första lektionen var över och följande lektion börjar 12:15, satte jag mig framför datorn och såg ett avsnitt Teen Wolf. Sen drog jag till skolan och hade vad som kändes som världens längsta lektion. Naturvetenskap....... Och gissa vad? Jag slutade sen! Vi hade ett grupparbete att göra klart, men jag hann fortfarande med bussen.
När jag kom hem fortsätta jag med det jag hade gjort på morgonen. Jag satte mig och kollade Teen Wolf. Sorgligt. Jag har sett alla avsnitt som kommit! 
Jag läste att säsong 5 skulle komma i juni i år, men det är fortfarande väldigt länge tills dess! Det värsta med att se serier som håller på är väntandet. Man måste vänta på att avsnitten ska komma! Men tills dess får jag väl hitta på något annat.