torsdag 26 november 2015

Dödskalle nagellack

Mamma hämtade mig efter skolan, eller hon snarare ringde mig och frågade var jag var och eftersom jag ändå var på väg hem åkte jag med henne istället. Mamma skulle byta däck på bilen men hade tagit fel på tiden med en timme så jag höll henne sällskap medan hon väntade på att klockan skulle bli kvart i fem.
När mamma fått bytt sina däck åkte vi till Willys för att handla och det var där jag hittade det här coola nagellacket!
Jag har absolut ingen aning vad det är för ett sorts nagellack eller om det ens är särskilt bra, men jag älskade flaskans design så jag var bara tvungen att ha den.Den kostade endast 13 kronor så den var inte heller dyr. Ett dödskalle nagellack, den kommer jag inte ställa ner i lådan tillsammans med de andra. Den kommer få stå framme där den syns!