onsdag 24 februari 2016

Kungligbal

"Arbetskläderna" under näst sista dagen på praktiken blev en alldeles egen prinsessklänning. Okej, så här brukar jag inte se ut när jag går till förskolan men idag var hela avdelningen full av prinsar och prinsessor som skulle på kungligbal i lekrummet. 
Som mitt Gymnasiearbete valde jag att göra just prins och prinsesskronor av toarullar, vilket blev väldigt populärt bland både barn och fröknar. Alla barnen fick göra varsin krona som de skulle ha under den kungliga balen tidigare idag. 

Vi dansade lite, åt lite tårta och tittade lite på Frozen, eftersom väldigt många av tjejerna hade en Elsa klänning. Alltså en ljusblå klänning som påminner om klänningen som Elsa har i filmen. Alla var jättesöta och alla tyckte att det var jätteroligt.
I och med dagens tema var jag självklart också tvungen att hitta en fin prinsessklänning vilket inte var så lätt då alla mina klänningar är svarta. Den här var i alla fall inte enbart svart. 
På så sätt en väldigt mysig dag idag!❤️❤️❤️