tisdag 27 december 2011

Jul!

Vi gick upp åt frukost, jag o brosan fick våra första paket efter frukosten! Varsin Kamera! Jippie! Men som jag sa förut så är min inlämnad på lagning just nu, blä! Sen runt 12 halv ett åt vi jul lunch hos farmor o farfar. Sedan drog vi iväg hem för att kolla på Kalle Anka. Mormor satt då i soffan och väntade på oss. Med mormor hade vi sedan julklapps utdelning! Detta fick jag då:
 Lindt choklad 
Choklad i typ en klocka
Ett nagellack och två sådanna där Cracked Effect
Cirkeln
Förtrollad
Manga
En liten björn
En tomte på en sten
En snöglob
och
En usb-sticka.
 En klänning och en tunica från Gina Tricot.
Stor Edward plansch 
Twilight bakom kulisserna
och
Breaking dawn poster magazine

En usb. sticka, jag fattade inte först vad det var för något, pappa var tvungen att förklara. Man kan hänga det runt halsen precis som ett vanligt halsband och det är snyggt! As coolt!
Jag fick även 500 kronor av mormor!

Jo, efter att vi ätit hos farmor så fick vi varsin liten klapp precis innan vi skulle gå.
Det var lite svårt att ta kort på den men det är en ängel med ett hjärta i händerna som är inne i en typ boll. Den ska blinka i olika färger men det gick inte att ta kort på!

Juldagen!
På juldagen firar vi med farmor o farfar och pappas brosa med familj. Vi äter lutfisk, eller rättare sagt farmor, farfar, morbror, frun (tror att de är gifta vet inte riktigt) och mamma äter lutfisk. Jag, brosan, kusinen och pappa äter köttbullar, prins korv och gårdagens kött som vi hade med oss. Sen öppnar vi julklappar! 
Jag fick:
En tröja från Gins tricot
Och
Två par as mysiga mys strumpor!
Samt 400 kronor på kungsmässan (presentkort).

Fick mer!
Jag fick två stycken av boken Cirkeln- Ska byta bort en P.S tror jag redan vet vilken!
Fick två böcker ur en serie jag redan har-Ska också bytas bort.
Tre-pack örhängen-Även de ska bytas!
Samt Kameran som måste komma tillbaka!

Annandag Jul!
Var jag hos Becca hela dagen! Vi spelade dator typ hela tiden, vi åt vindruvor (massor)! Sedan fick vi Grön kåls soppa! Det var inte något jag nödvändigtvis behöver äta igen! Becca var väl inte helt nöjd hon heller! Men men jag åt lite tacos när jag kom hem. 

Idag!
Idag har jag varit hemma nästan ensam hemma, min brosa och hans kompis var här några gånger. Men jag spelade lite dator, tog några kort, lyssnade på musik, kollade på slutet av Viktoria secret show 2011repris (vet inte exakt om det heter så men något liknande i alla fall) det är i alla fall en mode show som Hanna skulle se och så när jag såg det så kollade jag lite i slutet av det i alla fall!
    Och så var det några som övade in för nyårsafton här ute någonstans hörde jag!
En lite snabbis bild på Robert!