onsdag 28 december 2011

Robert och Kristen...

Robert + Kristen= sant på riktigt
"Hela världen har sett Kristen Stewart och Robert Pattinson som ett par även utanför Twilight-filmerna sedan 2008, men själva har de inte velat säga ett knyst. Men nu har Kristen tagit bladet från munnen.
   Under en fotosession med det brittiska magasinet GQ blev hon tillfrågad om hon hade planer på att upptäcka Storbritannien under inspelningen av Snow White and The Huntsman och stjärnan svarade:
-Ja eftersom min pojkvän är engelsman.
  Kristen hade dock missat att en intervju också skulle hamna i tidningen och sa senare att hon aldrig skulle nämnt den engelska pojkvännen om hon vetat att hon skulle bli intervjuad.
   Men när hon förstod att hon redan avslöjat sig erkände hon förhållandet med R.Pattz. Men hon kommer knappast avslöja mer efter detta.
-Jag är självisk, jag typ Det här är mitt! Och jag vill fortsätta ha mitt så. Det är en rolig liten lek och det är svårt. Jag har alltid sagt att jag inte ska avslöja något eftersom det inte finns några fördelar för mig i det.
    =
Sant!

Kristen knockade Chris
"Under inspelningen av Snow white and the huntsman så gick Kristen Stewart till attack mot Chris Hemsworth så att han fick en blåtira! Det var förstås inte meningen.
-Det var meningen att jag skulle missa honom... Men jag råkade slå till honom jättehårt så han föll ihop. Jag blev jätteorolig och började nästan gråta. Man kommer säkert se det i filmen.
     Inte nog med det, inspelningen är redan försenad efter att Kristen skadat handen i slagsmål- mot dvärgar.

Allt hämtat från "julia"