måndag 19 december 2011

Uppehåll!

Har tyvärr inte bloggat på hela helgen! Så jag tar allt på en gång nu istället!
Fredag!
Jag starta inte datorn på hela dagen, vilket resulterar att det inte blev något bloggande!
Lördag!
Jag startade datorn och läste några bloggar, men hann inte alla och inte heller att blogga för att jag skulle sova över hos farmor.
Söndag!
Som sagt så vaknade jag hos farmor och var där ett tag innan vi (jag, brosan, mamma, pappa, farmor och mormor) skulle in och äta julbord på Liseberg vid fyra typ. När vi ätit färdigt gick vi runt på Liseberg ett tag och kollade samt köpte Fudge (tror det stavas så!). Och så tog jag några kort!
 Det är en is skulptur som stod på båten inne på Liseberg. 
Egentligen tog jag bara dessa foton för att pappa sa att hans mobil kamera var så dålig att han inte kunde fota sånt, då blev jag tvungen att kolla om  min kunde det och det blev väl rätt bra tror jag.

Måndag/Idag!
Idag började vi 11.25, sjukt skönt! Tyvärr slutar vi fyra på måndag! MEN detta var den sista skol måndagen detta år för att på Onsdag har vi julavslutning och på Lördag är det julafton! Måste säga att det inte känns så! När jag och Hanna gick till bussen i morse, sken solen så det kändes som vår! Lite skumt så här i vintern.