onsdag 1 februari 2012

Jag vet...

Jag vet att jag alldeles nyss la upp ett inlägg men jag tror jag ska börja lägga upp veckans Låt! Blir antagligen på trosdagar får se, eller onsdagar. Det blir nog onsdagar. För att lägga upp en låta tar inte så lång tid, ja, det blir onsdagar, för att jag kommer inte alltid hinna lägga upp så mycket mera på onsdagar eftersom jag har dans. Okey, börjar direkt!

Veckans Låt!
Som ni märkte (om ni såg videon) så är låten med i Twilight, och det är även därifrån jag hittat låten. Sökte lite på Spotify på de olika filmerna och har låtarna från Twilight, New Moon, Eclipse och Breaking Dawn part 1. Riktigt bra musik, musik jag inte trodde jag skulle lyssna på, men de låtarna är riktigt bra. När jag kollade igenom alla låtarna på spellistan "Twilight låtar" kände jag igen namnet Paramore. När jag var hos Becca så lyssnade vi på dem, inte just den låten, men jag tycker faktiskt att Paramore är riktigt bra! Ett plus till låten för att den är med i Twilight!

Blev mycket text idag, men jag kände för att skriva idag!
Hejdå, för idag. Och sov gott i natt, även om ni kanske inte ska gå och lägga er ännu, det ska i alla fall inte jag. Okey, nu får jag sluta skriva.