onsdag 15 februari 2012

Tapeter problem

Hej hej!
Idag har jag varit o kollat på tapeter till mitt rum. Hittade några men jag vet inte riktigt vad jag vill ha.
 Denna är rätt snygg men jag vet inte riktigt om det blir snyggt att ha den på väggen, jag menar det kommer att bli randigt. 
 Jag tänkte att detta kunde vara snyggt.
En blommig kanske kunde vara snygg.
 Ha denna på tre av väggarna
 och denna är snygga tillsammans.
 Det hade varit coolt med text på väggen som denna, men jag tror det blir bättre med en mörkare tapet och att denna kanske skulle bli lite mycket.
Nu blev denna bilden upp och ner men det får ni leva med för jag orkar inte vända på den. Även denna tycker jag är snygg men vit och som sagt så kollar jag efter mörkare tapeter.
Eller så kanske jag helt enkelt bara måla väggen i en färg. Hjälp mig jag kan inte bestämma mig!