fredag 17 februari 2012

Julia nr 20, 2010

Kristen vill gifta sig                                                                                                                                  Kristen Stewart är bara 20 år, men har redan tankar på giftermål - fast inte än på ett tag.                                     -Jag är inte redo att gifta mig, men jag kommer från en stor familj och jag skulle vilja ha det själv också en vacker dag, säger hon i en intervju
 Blir det Robert hon gängar sig med, tro?

"Twilight"-romans 1                                                                                                                                 Xavier Samuel, som spelar den "nyfödda" vampyren Riley i "Eclipse", dejtar just nu Shermine Shahivar, som tidigare varit med i tävlingen Miss Europe. Paret hade setts kramas och kyssas i New York innan de gjorde sitt förhållande officiellt genom att hålla handen på en filmpremiär.
 Turturduvorna på filmpremiär.

"Twilight"-romans 2                                                                                                                                      Ashley Greene gillar grabbar, eller så är det grabbarna som gillar henne. På sistone har det gått heta rykten om att hon skulle dejta skådisen Brock Kelly, som bland annat varit med i "Zack och Codys ljuva Hotelliv". Men ännu mumsigare är skvallret om att Ashley skulle ha något ihop med allas vår tjej tjusare Joe Jonas!                                                                                         I somras sågs Joe och Ashley på en restaurang i London och en källa säger att de "såg ut som ett fint par".

 Är det något mellan de här snyggingarna eller?

Franco smyggillar "Twilight"                                                                                                                    Hunkskådisen James Franco som bi bland annat sett i "spiderman"-filmerna har gått och snöat in på "Twilight". Han syns bära omkring på böckerna och erkänner att han är indragen i hysterin. Men han hävdar också att han bara läser dem som inspiration för ett framtida projekt som ryktas vara en barnbok(!) som han ska skriva.                                                                               Julia tycker det låter lite som att James inte vågar erkänna att han helt enkelt gillar böckerna!

 P.S. Alla kommentarer under bilderna är tagna från tidningen och jag har försökt hitta de bilder "Julia" använder men det har inte alltid gått så jag har tagit det jag kunde hitta Till exempel Så har James Franco en annan min i tidningen men jag tror inte det gör något.
Källa: Tjejtidningen "Julia".