fredag 17 augusti 2012

???

Jag är faktiskt lite sur på Frida. (En tjej/skvaller tidning). I tidningen kan man nu läsa om kristen otrohet mot Robert. Det jag har läst är det helt klart så att det Kristen som flyttat, när jag läste tidningen skrev de:
Den chockade och ledsna Robert har, i skrivande stund, inte uttalat sig om händelsen men flyttbilar har setts utanför deras gemensamma bostad, Rob verkar ha flyttat ut. Han uppges vara helt förkrossad, eftersom han planerade en framtid tillsammans med Kristen.
Detta är för mig en gammal nyhet och att det var Kristen som flyttat fick man veta bara några dagar efter att media trott det var Robert som stuckit. 
Ni får säga vad ni vill och rätta mig om jag har fel, men som sagt så. Det jag har läst är det Kristen som flyttat. Dessutom verkar alla sidorna överens.