söndag 16 februari 2014

Det fanns inga bilder så jag fick fota själv!

Andra grejer som jag har köpt under helgen!
IsaDora Bold Tip Eyeliner
Efter mycket letande hittade jag äntligen den eyeliner jag vill ha! Tydligen är IsaDora inte något populärt märke i Danmark, jag såg inte ett spår efter det. Fanns inte någonstans. Tillslut hittade jag ju som sagt den, men det var när jag var på väg hem och vi stannade för att äta. 
Jag hittade inte någon bild på den här tröjan när jag kollade på hemsidan till Lager 157. Den är ganska lik de andra två tröjorna jag köpte, men jag tycker att dom är väldigt snygga!
 Vi var inne i en affär som heter TGR (den heter Tiger i Danmark) och jag hittade ett par snygga örhängen!
Hehe, nä jag har inte köpt den här 50 öringen! Jag hittade den på marken när vi var i Danmark och ärligt talat är jag lite avundsjuk på danskarna! Jag menar kolla på deras mynt! Dom är jätte söta, med små hjärtan på några och lite andra fina märken och så kommer vi med massa tråkiga siffror och gubbar på våra! Danmarks mynt är helt klart snyggare än Sveriges!