onsdag 19 februari 2014

TV-serier

Har ni någon gång sett tv serien Castle?
Den är i alla fall jätte bra och har varit den enda serien jag tittat på ett tag nu. Idag sände de tyvärr sista avsnittet för tillfället, men Grey's Anatomy börjar istället nästa vecka så jag ska inte klaga!
Avsnittet idag hette Kick The Ballistics, vilket är fjärde avsnittet i fjärde säsongen!
Kick the Ballistics (2011) Poster
Ryan (som är på bilden) förlorar sin pistol för ett tag sen i samband med att de försöker gripa en seriemördare. Nu när Jane dör är det hans gamla pistol som blir mordvapnet och ja sen ska de försöka hitta den skyldige som i vilken annan sån här serie som helst.
Som jag sa tidigare kommer de börja sända Grey's Anatomy på onsdagar klockan 21:00 istället och det ska jag titta på! Av denna serie finns det ännu flera säsonger, hela tio stycken! Jag tror att det, eller jag är nästan helt säker på att det är den säsongen som visas. Det känns i alla fall som jag har sett avsnitten när jag läser om dom.
Ha! Jag hittade en bild med personer som faktiskt fortfarande är med och de som kommit nya!
Det är i alla fall något jag ser fram emot! Så ni vet vart jag är klockan nio på onsdags kvällarna!