söndag 16 februari 2014

I Höganäs

Vi stannade till i Höganäs på ett ställe där det finns massa outlet butiker. Det här är vad jag köpte där:
I affären Lager 157
157 Linne "Hedda"
Faktiskt så köpte jag två likadana svarta basic linnen. Förra gången jag var på Lager 157 köpte jag två vita likadana linnen, precis den här modellen.
157 Farfarströja "Grannie"
157 Farfarströja "Grannie"
Det var två för något pris så det fick bli en svart och en vit tröja!

Sen fanns det en bokoutlet också, där jag hittade två böcker!
Fallen ängel
Jag håller på att läsa Fallen Ängeln i skolan och den är riktigt bra, så jag bestämde mig för att köpa den! Då kan jag ju läsa den fler gånger!
Det finns ju även tre böcker efter Fallen Ängeln och dom har jag planer på att läsa!
De är:
Fallen Ängel
Förlorad Ängel
Noras Val
Änglarnas kamp
Bree Tanners andra liv
Och självklart köpte jag Bree Tanner andra liv. Den har jag velat ha länge! Det är ju en del av Twilight så den måste jag ju ha!