söndag 2 mars 2014

En del av det jag köpte igår

Jag vet inte om jag har sagt det, men jag var i Ullared igår. Så jag tänkte att jag skulle lägga upp några bilder på det jag köpte. Jag kommer att lägga upp resten sen.
Jag köpte två filmer!
Warm bodies så sjukt bra! Love it!
Warm bodies
Jag har inte sett den här men den verkar vara bra. P.S det är väldigt ovant att se Miley med långt hår!
So undercover
Eftersom jag inte riktigt gillade den senaste parfymen jag köpte skulle jag leta efter en ny. Jag kunde inte riktigt bestämma mig så jag köpte två!
Den här för att jag redan har haft den en gång och jag gillade den.
den här har jag aldrig haft, men den lukta gott!
Den här börjar ni känna igen nu va?
Även den här har jag haft ett tag nu.
Jag är nästan 100% säker på att det är den färgen jag köpte!
Jag hittade igen bra bild, men det är en ljus rosa färg jag har köpt!
Tyvärr hade de inga bra hörlurar så jag lever fortfarande med mina trasiga!
Istället köpte jag ett mobilskal. Det är rosa, men jag tyckte att det var coolt ändå!
(Det var omöjligt att få av! Gjorde sönder nageln i mitt försök att få loss det, så det får nog sitta där ett tag nu!)