lördag 8 mars 2014

Min dag hittills

Mamma bakade en kladdkaka med polly, nötter och färskost i. Ja, asså den var ju väldigt annorlunda. Jag tycker inte särskilt mycket om nötter och färskosten var konstig. Jag vet inte riktigt om jag tyckte att den var god egentligen, men det var ju gott med polly i!
Nu ska jag städa mitt rum och om jag får säga mitt så tycker jag att det behövs!
 Mitt golv är täckt av kläder som jag inte har orkat göra något åt, en del är nog nytvättat också tror jag!
Skrivbordet är väl inte riktigt lika farligt, men jag har redan städat bort en del. Juste, golvet var värre förut men jag har bäddat sängen så all kuddarna och filtarna som var på golvet förut är borta!
Cha-Ching (till we grow older) av Imagine Dragons
Jag vet att jag har lagt upp två av deras låtar i rad nu, men jag har liksom börjat lyssna på deras skiva igen och jag tycker fortfarande att den är väldigt bra! Så ni får nog leva med det ett tag, i alla fall tills jag hittar något nytt att lyssna på!