tisdag 30 september 2014

Läsning

Gissa vem som har börjat läsa igen? Jag!
Gissa vilken bok jag läser? Twilight! För att läsa en bok jag aldrig läst förut verkar onödigt.....
Jag har alltså precis börjat läsa en bok serie som jag redan har läst sju/åtta gånger! Det spelar verkligen ingen roll hur många gånger jag läser böckerna! Jag älskar dom! Det spelar ingen roll hur bra filmerna var, de är ingenting i jämförelse till böckerna!
Before ι Dιe
Om du inte har läst Twilight böckerna ännu så tycker jag att du borde göra det! Oavsett vad du tycker om Robert och Kristen och resten av skådespelarna. Oavsett vad du tycker om filmerna! För att som jag skrev lite längre upp, det går inte att jämföra filmerna med böckerna. En film kan aldrig ta en boks plats. Det spelar verkligen ingen roll hur bra filmen är, boken är alltid bättre!
Always
  Så läs böckerna om du inte redan har gjort det! Och om du har läst dom kan du alltid läsa de en gång till precis som jag!