söndag 15 april 2012

En tråkig uppdatering!

NU VILL JAG HA SOMMAR! NU NU NU!
I alla fall så har det varit en ganska händelse lös dag idag. Min brosa var och spela innebandy. Så jag och mamma var ensamma tills dem kom hem, vilket inte var så länge då de förlorade och åkte hem igen. Jag har läst ut När jag hör din röst eller New Moon som den egentligen heter. Jag har även börjat på Ljudet av ditt hjärta (Eclipes). Den andra tiden har jag varit vid datorn eller hjälpt mamma med något. Vilken värdelös uppdatering men jag hade inget att göra.  Jag funderade på att gå ut och ta några  bilder men det gjorde jag inte så jag fick använda en av mina gamla bilder.
 Originalet!
Omgjord!
Inte helt olik men jag har tappat bort min fantasi och jag måste nog börja leta efter den innan jag försvinner av tråkighet.