fredag 13 april 2012

Veckans Stil!

Det finns väldigt många fina klänningar som Miley har använt och jag har valt ut några som jag kommer att skriva om. 
Jag börjar med denna svart långklänning. En helt svart klänning med ett blankare tyg ner till och en stor blomma på vänster axel. Till detta har hon valt att ha ganska stora örhängen och många armband. Jag tycker att känningen ser väldigt elegant ut men att hon tuffar till det med håret och smyckena. 
Här är Miley riktigt söt i en vit klänning som räcker hela vägen ner till golvet. Den blir väldigt elegant och ser riktigt fin ut med glittret. Det ser nästan ut som om hon har samma örhängen på denna bild som på förra, det är mycket möjligt. Till klänningen passar det bra med att inte använda så många smycken då klänningen redan är glittrig och kan gott och väl stå för sig själv.
Denna klänningen gillar jag mycket. En enkel över del med glitter i början av kjolen. Jag gillar hur det 
övergår från att vara en tight liten topp till en stor och lång klänningen. Till den redan glittriga klänningen har Miley valt att ha ett stort armband i samma nyans som glittret på klänningen.
WOW, denna klänningen gillar jag väldigt mycket. Jag gillar hur klänningen slutar i ett veckat tunt typ som bara faller ner mot golvet och bildar ett litet släp bakom henne. Till denna gråa klänning blir det självklart röda läppar, stora örhängen och många ringar! P.S jag tycker verkligen hennes nya frisyr passar till det hon har på sig. 
Gud en så söt klänning! Denna klänningen hade jag inte sett innan men jag älskar den! Återigen är det en tight topp och ett tunt, halv genomskinligt tyg. Ringar och många armband!
En svart tight klänningen med lite ringar och armband och smink. Det behövs inte mer än så!
Klänningen är väldigt "mycket" och väldigt cool (tycker jag). Miley har en klänningen som hon inte behöver ha så mycket mera till. Ett par enkelt svarta högklackade skor, ringar, armband och uppsatt hår.  
Tightsen och skorna är i fokus! En enkelt svart klänningen med mönstrade tights och svarta kängor. Det blir riktigt coolt och jag måste ändå säga att denna är en av mina favoriter! 
Miley är väldigt kvinnlig i denna klänning med nät strumpbyxor och svarta högklackade skor. Miley använder många svarta klänningar och lyckas alltid att lyfta den åt det ena eller andra hållet. Och till alla sina outfits har hon ringar och armband. I <3 it!
Från svart till orange. Hon har även här en tightare topp och en kjol gjort av ett fint nästa genomskinligt typ. Hon har (vad jag ser på bilden) bara en ring. Man kan även se hennes röd målade tå naglar! Jag tycker att denna klänningen passar jätte bra på Miley, men själv skulle jag ha valt en annan färg.
Fler klänningar!

(Alla bilder är hämtade från Tumblr.com)