fredag 6 april 2012

Veckans Stil

Klänningar!
 Ja, hon har nog gått i de skorna ett tag och då kan det vara skönt att bara ta av sig dem. 
En väldigt enkel klänning med en glittrig kant längs klänningen. Och till har hon en enkel ring och ett par hel svarta skor. Enkel och snyggt, även om jag personligen åtminstone skulle lägga till ett snyggt armband och kanske ett halsband.
 Premiären av Breaking Dawn Part 1. Denna gång har hon en blå, lång klänningen på sig tillsammans med ett par svarta klack skor där tårna syns. Även här har hon en ring som accessoar. Klänningen är blå men ett glitter mönster med ett svart skärp på. Vid ena benet är en öppning. En riktigt cool klänning och den passar utmärkt på premiären för Breaking Dawn Part 1. Åter igen skulle jag lägga till kanske ett par snygga örhängen eller ett armband. 
 En mörkt grön klänningen med leopard mönster och halv långa armar. Jag gillar! Kristen har återigen på sig ringar, som hon har väldigt ofta har jag märkt när jag kollat runt, hon har röda naglar. Det blir lite mera när nagellacket sticker ut och bryter av lite. Till allt mörkt hon har på sig har hon valt ett par vita högklackar med en metall blank spets. Även om jag gillar skorna hade jag nog ändå tagit ett mörkare skor. För övrigt älskar jag det.
 Hon kör ofta väldigt stil rent, fast på ett ut stickande sätt. Här har hon en blå klänningen med mönster och till det har hon ett par blåa skor. Ringer, verkar allt mer självklart för varje bild. Med den enkla hår uppsättningen blir det riktigt snyggt, men som jag har sagt tidigare kanske något halsband eller ett par snygga örhängen.
 Det här är nog en av mina favoriter. En röd klänning som är full av nitar och säkerhetsnålar. Några ringar,svarta naglar och utsläppt hår. En cool klänning där det knappt behövs något mer än de snygga ringarna hon redan har på sig. 
 Om jag sa att den förra var en av mina favoriter så kan jag säga att denna är min absoluta favorit! Hon har gjort det hur enkelt som helst. En sjukt snygg klänning, svarta naglar, röda läppar och uppsatt hår. 
 Fösta vill jag säga: Jag älskar den frisyren. En fläta, en knut och hår som bara hänger! En svart långärmad, kort klänning med något blankt på, som jag inte kan säga vad det ska föreställa om det nu föreställer något över huvudtaget. Svarta skor med röd (tror jag) klack blir riktigt snyggt. Jag undrar om hon över huvudtaget har hål i öronen, tror inte det. I alla fall använder hon dem aldrig. 
 En klänning i blått och guld. Det slumpvisa mönstret är coolt och har ett eget sätt att göra klänningen. Till denna klänning har hon tre enkla armband, rosa läppar och även här uppsatt hår. Jag tycker att det saknas ett halsband, men det är smaksak.  
 Den här klänningen hade jag aldrig sett förut, men den är väldigt snygg. Jag gillar hur det är färgat på den övre delen och hur den sedan blir ett svart nästan genomskinligt tyg men glittrande ränder på. Hon har en cool uppsättning och fokus på ögonen. Hon bär på en lite svart väska och har svarta skor med en tunn vit klack.
 En enkel klänning i en hud nyans som gör klänningen naturlig och skärpet, prickarna och sträcken gör att den blir lite mera, men fortfarande enkel och snygg. Klänningen ser väldigt bra ut med utsläppt hår och jag tror att det var ett bra val av Kristen,
En svart klänning med glitter mönster och ett tjockare skärp. Till klänningen har hon sitt svarta hår uppsatt i en tofs som gör att det ser ordentligt men ändå fritt ut. Hon har tagit tillbaka sina svarta skor med hål för tårna. Och som sagt så tycker jag att det saknas ett halsband, men man tycker saker är olika snyggt.
Bara lite fler klänningar som jag inte tänker skriva om, men ändå tycker om. Den första har jag ju då skrivit om, men men.
Jag ska skriva likadant om några av Miley Cyrus klänningar också, och jag hoppas på att kunna göra det ikväll eller imorgon! Det kommer då vara en fortsättning av Veckans Stil

Ha en fortsatt bra långfredag!