lördag 21 juli 2012

Hemma!

Kom hem igår, tio över sju för att vara exakt. Jag hann/orkade inte blogga igår. Först tog vi upp allt från bilen, för att sedan äta lite mat. Rev ben och potatissallad. Sedan spelade jag och Rasmus lite dator, innan vi klocka halv elva började kolla film. Twiligt, har faktiskt inte sett den på flera veckor.
Idag har jag varit med Hanna största delen av dagen. Vilket var jätte kul. Hon kom hem från Turkiet för några dagar sen när jag fortfarande var ute och tältade.
Jag ska snart lägga upp ett helt hav av bilder jag tagit under semestern! :) Fast ni får inte räkna med att det blir i kväll. Imorgon kanske. 
På sätt och vis längtar jag tillbaka ut igen. Semestern blir mer "synlig"(eller vad man ska säga) när man inte är hemma. Fast det är skönt att vara hemma igen. Äntligen tillbaka till min musik och mina filmer! :)