söndag 29 juli 2012

Semester!

Jag var för ett tag sen ute och tältade ju. Och jag har fortfarande inte fått upp bilderna. Men här kommer några! Eller ja, alla bilder från campingen och det vi gjorde när vi var i Kristianopel. Eftersom jag inte tog några bilder när vi var i Ronneby blir det här de första bilderna. Jag hade tänkt att gå ner till havet när vi var i Ronneby, men då regnade det förstås! Så det blev inga bilder. Däremot blev det massa bilder från Kristianopel. 
Dessa tog jag när jag stod på den jätte stora muren som gick runt hela campingen.
Två bilder på muren. Man kunde gå uppe på den, eller det var typ meningen att man skulle gå på den!
Alla föregående bilder är tagna från muren.
Ett träd som kommer stå bakom vårat tält!
Dessa bilderna tog jag egentligen bara för att kolla inställningar på kameran, men de blev rätt bra så ni får se dom med! 
 Bilder från Cafe Måsen. Jag tog kort på pappas räkmacka för att både jag och Rasmus hade nästan inget kvar. De andra bilderna är inne där vi satt. Blomman stod på bordet.
 Bara precis utan för Cafe Måsen.
Ett annat fik vi var på, strax innan Mats och Agneta kom. 

En vanlig buske utan för fiket, som jag tog kort på när jag väntade på de andra.
Vid parkeringen precis! En tråkig bild, men ändå.
 Vi var på en loppis i närheten av campingen. Mamma köpte några tallrikar och jag det mobil smycket.
Sista kvällen (tror jag det var) så åt vi restaurangen på campingen. Men jag glömde ta kort på resten av maten. Jag fick i alla fall ett kort på Rasmus glass. Jag tog ingen, jag orkade inte.

Det var alla bilderna från campingen i Kristianopel. Det finns inte så många bilder från Falsterbo heller, men för att det inte ska bli ett alldeles för långt inlägg delar jag ändå upp det. Förresten så är det här inlägget redan alldeles för långt!