måndag 2 december 2013

2. Favoritoutfit på röda mattan

Jag kan säga att Kristen Stewart har många fina klänningar, men jag tycker att de här är några av hennes allra bästa! I den första bilden i den röda klänningen är det lite attityd, medans hon i den gula klänningen var väldigt söt och tillslut i guld klänningen såg hon väldigt putsad och elegant fast skorna gjorde att det blev lite mer coolt.
Taylors bästa kläder tycker jag är de han har på den nedersta bilden, samma bild som Kristen har sin guld klänning.
Robert passar lite bättre i lite mer avslappnade kläder tycker jag. Det var svårt att hitta en bra bild på honom med de kläderna, han hade alltid någon med sig och av någon anledning hamnade de alltid lite framför honom så att man inte riktigt såg kläderna. Tillslut hittade jag i alla fall en bild!