fredag 6 december 2013

Wings of Butterfly

Wings Og Butterfly av HIM
Det har varit en jätte lugn och skön dag idag. Jag vaknade innan klockan hann väcka mig, i och för sig bara några minuter men i alla fall. Det var egentligen inte så tidigt klockan var ju ungefär tio, men det var i alla fall skönt att vakna av sig själv inte en elak klocka som ligger och skriker!
Det hade varit ännu bättre om vi inte hade haft matte prov idag, men det hade jag. Det gick väl så där, det var några frågor jag inte svara på. Högsta betyg kan jag inte vänta mig, men jag hoppas att de uppgifter jag faktiskt skrev var rätt i alla fall. Trots att det var jobbigt med matte prov fick man ju gå när man var klar så det var ju bra! 
Jag räknade ut att jag var i skolan nästan precis en timme idag. Det tar nästan längre tid att ta sig till skolan än den timmen jag var i skolan idag. Jag brukar räkna med att det tar ungefär 45 minuter att ta sig hem, både bussen och att gå till huset från busshållplatsen. Sen ska man ju ta sig hem igen, fast just idag åkte jag ju bil hem med mamma men det tar ju också sin tid. Inte like lång tid, men ändå ungefär tjugo minuter kanske så då blir det ju över en timme! 
Jag tycker att fler dagar borde vara som den här!
God land