onsdag 25 december 2013

Några grejer jag fick igår

Jag kan börja visa lite grejer jag fick i alla fall, orkar inte lägga upp allt.
Tyvärr har jag ingen dator så jag kan ändå inte spela dom just nu, men jag ska snart. Så snart som möjligt skaffa mig en dator och då kan jag spela, plus att jag har två nya spel jag aldrig spelat förut!
static4                                                                                        static1
De här tre filmerna var med i en box jag fick som heter Tjejkväll. Jag antar att namnet är passande...
ondolady                                 cdn                                                 blogspot
Äntligen fick jag boken! Mamma tänkte köpa den till mig förra julen och hon var ganska säker på att hon hade gjort det också, men det visade sig att hon hade köpte fel i all fall. Jag fick istället Beautiful Creatures, jag har faktiskt inte läst boken ännu. Filmen har jag sett och personligen tycker jag inte om slutet på filmen, men jaja.