söndag 8 december 2013

En lång dag

A Bow and Some Lights add a Classic Touch
Visst har jag bloggat mycket idag? Ja, jag känner det med, men jag har som jag sagt förut haft juluppträdande idag. Jag kan ärligt säga att jag har inte haft tid. Mamma väckte mig i morse och sa ungefär "vi ska åka om en halvtimme". Jag menar tjohej, inte hann man blogga något där som jag egentligen hade tänkt. Sen har jag varit på aranäs hela dagen, från typ halv elva till halv åtta. Så jag hann helt enkelt inte. 
Efter föreställningen åkte jag, mamma och pappa hem. Vi passerade en pizzeria på hemvägen och kollade sedan på film. Efter väldigt lång tid av letande bestämde vi oss för en annan film. Det blev tillslut Bad Santa, en mycket underlig film och jag vet inte om det var en direkt julfilm. Han var ju i och för sig tomte, så kanske.