fredag 20 december 2013

Jaja, det är jullov i alla fall

Ja, nu är det jullov och även för dom som faktiskt gick på avslutningen.
Jag tycker i alla fall att min avslutning blev väldigt chill. Antagligen för att jag försov mig så att jag inte ens hann till avslutningen, men det funkar väl också antar jag. 
Mamma ringde, jag vet inte riktigt när, men hon skulle i alla fall väcka Rasmus. Så jag somnade om i väntan på att klockan skulle ringa. Jag hade faktiskt ställt den, men den är lite konstig ibland. Min buss skulle gå 08:15, jag tror att klockan var ungefär 08:25 när jag vaknar. Klockan ringde inte, jag blir galen på den! Hur svårt kan det vara egentligen!?! Jag menar det är ju i och för sig min  mobil vi pratar om, men ändå! Den gör så ibland, det struntar i att ringa. Och eftersom jag bor där jag bor, är det väldigt svårt med bussar. Framför allt nu när dagen skulle vara så kort, hade jag tagit första bästa bussen som jag kunna hinna med hade jag ändå inte hunnit till skolan innan det var slut. Så jag stannade hemma, tjoho! Det är i alla fall lov nu, så det är ju skönt!
Hoppas ni haft en bra julavslutning och att ni överhuvudtaget kommit dit!
It's Christmas time !!