fredag 15 augusti 2014

Förklaring

Nu kan man i alla fall säga att det var längesen jag bloggade! Jag är inte ens riktigt säker på att jag talat om vart jag har varit de senaste fem dagarna. Jag tror faktiskt aldrig jag hann göra det innan det var försent!
I måndag, väldigt tidigt, åkte jag, mamma och Rasmus för att plocka upp mormor så att vi kunde ta oss till färjan som tog oss till Danmark. Japp, jag har varit i Danmark de senaste fem dagarna och det är även anledningen till den rent av urusla uppdateringen här på bloggen!
Vi var som vi har varit många andra gånger också på ett ställe som heter Skallerup Klit.
På båten hem idag så hade vi bilen med oss så vi skulle parkera nere på bildäck. Jag måste säga att om det är smalt i vanliga fall så är det ingenting jämfört med idag!Verken jag eller mormor kunde öppna våra bildörrar tillräckligt för att kunna komma ut!Det slutade med att vi klättrade igenom bilen för att komma ut och sen när vi var framme i Sverige igen fick vi klättra in igen! Det var minst två sällskap till som var tvugna att klättra in i sina bilar för att det inte gick att öppna dörrarna!