fredag 1 augusti 2014

Tältsemester del 5

Fredag, 25 Juli
Nu när vi har blivit ensamma åkte vi till Läckö slott och kikade på det. 
Det var väldigt mörkt så bilden blev inte så bra! Det är i alla fall en fängelsehåla.
Vi skulle även fika på ett fik där i närheten men vi hittade inte det så vi åkte vidare och hamnade istället nere i en hamn där vi fikade och kollade på coola smycken.
Till middag åt jag caesarsallad på en restaurang vars namn jag inte vet. Det är inte bara det att jag inte kommer ihåg vad restaurangen hette, utan jag vet faktiskt inte. Jag registrerade aldrig namnet på den. Jag tror att det var någon som hade tipsat pappa om den, eller så var det en helt annan restaurang, jag vet  inte riktigt. Det var i alla fallen jätte god sallad så om det nu var någon som hade tipsat om den så var det ett väldigt bra tips!
Vi var på stranden en stund också!
Förrätten bestod av en bröd med salt på och lite smör. Väldigt gott!